Grudziądz
Promesa na usunięcie azbestu
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęUrząd Miejski otrzymał promesę udzielenia dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu na realizację przedsięwzięcia pn. „Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy-miasta Grudziądz”.
Na podstawie wniosków otrzymanych od właścicieli nieruchomości, do 31 stycznia br., Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego przygotował wniosek zbiorowy do WFOŚiGW o przyznanie środków finansowych. Na ten cel do miasta trafi 58 650 zł. Ratusz wyłoni firmę demontującą i utylizującą odpady oraz zajmie się rozliczeniem projektu.
Dofinansowanie w odróżnieniu od dotacji celowej realizowane jest bez angażowania środków własnych właściciela nieruchomości. Jedynym kosztem jaki poniesie właściciel nieruchomości jest podatek dochodowy od osób fizycznych w związku z uzyskanym przychodem. Realizacja zadania odbywa się od czerwca do września każdego roku.
Biuro Prezydenta
Data dodania 07 kwietnia 2015
Data edycji 07 kwietnia 2015