Grudziądz
Świadczenia z funduszu alimentacyjnego
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęMiejski Ośrodek Pomocy Rodzinie przyjmuje wnioski o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego na nowy okres tj. od 1 października 2014 r. do 30 września 2015 r.
Podstawowe dokumenty jakie należy dostarczyć to:
- zaświadczenie wydane przez naczelnika właściwego urzędu skarbowego określające wysokość dochodów osiągniętych w 2013 r. przez wszystkich pełnoletnich członków rodziny (możliwe jest także złożenie oświadczenia o wysokości dochodów, które powinno zawierać dokładną wysokość dochodu, składek na ubezpieczenia społeczne odliczonych od dochodu oraz należnego podatku),
- zaświadczenie lub oświadczenie o wysokości składek na ubezpieczenie zdrowotne opłaconych w 2013 r.,
- zaświadczenie lub oświadczenie o uczęszczaniu pełnoletniej osoby uprawnionej do szkoły lub szkoły wyższej,
- zaświadczenie wystawione przez komornika (lub oświadczenie) o bezskuteczności egzekucji alimentów,
- inne zaświadczenia lub oświadczenia oraz dowody niezbędne do ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
Gdy wniosek wraz z dokumentami zostanie złożony w okresie od 1 września do 31 października br. ustalenie prawa oraz wypłata świadczeń przysługujących za październik nastąpi do 30 listopada br.
Wnioski należy złożyć w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych MOPR przy ul. Piłsudskiego 51 w godz. 7.30-15.30, pok. nr 14 (parter). Szczegółowe informacje na ten temat można uzyskać pod nr tel. 56 46 26 692 wew. 133.
Biuro Prezydenta
Data dodania 24 września 2014
Data edycji 24 września 2014